Jonna Lidström.

Spruta eller inte?

Publicerad 2009-11-19 14:26:37 i Blandat,

Dags för en kort torsdag. Kände mig lite halvseg i morse, huvudvärk och nysig.
Filippa är ju sjuk här hemma med feber och allt.. hoppas inte man ryker på nåt bara.
Ska ju upp och ta sprutan snart.. bra eller dåligt?
Detta har varit en riktigt stor diskussion på salongen.. onödigt eller inte.
Blablabla.. ingen vet något. Men det är väl lika bra att ta sprutan.
Då har man iaf gjort vad man kan.. eller hur?
Sen om man blir  sjuk ett par dagar av sprutan.. hellre det än 2 veckors svinis.
Man hoppas ju inte att de kan stoppa något i kroppen på en om det inte är helt safe.
Så jag håller tummarna för att allt kommer gå braaa :)

Kanske sticker en sväng till gymet ikväll om jag känner mig tillräckligt pigg.
Sen blir det slappiskväll här hemma.

Helg på ingång. Det är himla härligt!
Vad ska ni hitta på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela