Jonna Lidström.

Så var det gjort!

Publicerad 2009-11-19 18:58:40 i Blandat,

Jag kom till vårdcentralen 20 min innan de började släppa på folk.
Precis efter jag kommit dit fyllde det på en riktigt lång kö, tur att jag var i tid!
Sedan fick man vänta tills de öppnade dörrarna och efter det gick det rätt fort.
En kölapp och en liten blankett att fylla i, kö till sprutrummet,
väntade runt ett bord tills nummerlappen ropades upp,
kö på en stol för rengöring av armen, sedan in i ett bås där
man småpratade lite med sjuksköterska innan sticket gjordes.
Verkligen inget farligt alls! Ett litet nyp. haha som jag sa till mamma.

Vill verkligen inte få ont i armen.. men vet att det är på väg.
Alla har ju fått ont.. hoppas det går bra att jobba imorn ändå :)

Nu ska jag gå och lyssna lite på musik. ha det gott!

puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela