Jonna Lidström.

Rastlös.

Publicerad 2009-11-26 16:51:45 i Blandat,

Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt.
Har varit hemma från jobbet idag och mest legat i soffan.
Hyrde en film, som heter små skandaler, helt okej film
men med Jessica Biel som är väldigt bra skådespelerska.
Har gått runt med min röda avfallspåse idag, i den har jag slängt alla snytpapper.
Haha hade nog sett väldigt roligt ut om man gick  med en sån ute på gatan.

Nu har jag ändå lyckats organisera lite på rummet,
tycker det är en skön känsla att slänga saker.
Känns lite fräshare och lättare efteråt.. är så lätt att samla på sig massa skräp.

Nu blir det nog lite kvällsmat.
Hej på er



nåt sånt här kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela