Jonna Lidström.

nöjd.

Publicerad 2009-11-11 20:45:52 i Blandat,

med dagen! so far so good :)
började med morgonpromenix i regnrusket.. hu.
jobbade till lunch, sen historialektion, sen jobb igen till sju.
väl hemma fick det bli lite käk och sedan 20 min slappa i soffan.
nu har jag försökt läsa på detta stora prov som vi snart ska ha.
hinner typ inte läsa nåt i helgen för jag ska till malmö! jihoo :)

är så nöjd med mina inköp från igår. tack http://mariekarlberg.blogg.se/ för hjälpen :)
hihi. himla kul med nya kläder, men är underbart med lite smakråd också!

nu ska jag snart gå ner till soffan och spana en stund på greys anatomy.
det får bli kvällens höjdpunkt helt klart!
längtar efter lowa som kommer hit på fredag. mys!

puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela