Jonna Lidström.

New Moon

Publicerad 2009-11-25 08:25:50 i Blandat,

Igår var jag ju ledig, gjorde allt jag skulle i min egen takt.
Men hann med en hel del plugg, städning och fixande som man alltid måste göra.

I måndags reserverade jag 2 platser till filmen New moon och kollade med Simmo
om vi skulle gå på den.. men då hade han andra planer på tisdagkvällen.
Men sen hade det blivit inställt, men hans mobil dog så han kunde inte ringa mig igår
när han var i skolan.. så när han kom hem vid 15-tiden så ringde han mig..
just då satt jag i soffan med mysbrallor och skulle precis sätta på en film.
men vi hade ju fortfarande biljetterna reserverade.. och så ville jag gärna se filmen
och såklart träffa älsklingen min. så det fick bli bio :)

och bra var den! och fort gick den!

men det har varit en jobbig natt.. har vaknat och nyst massa gånger
och sovit dåligt av täppt näsa.. huu. jag är så arg på förkyldningar.
det är så irriterande för man känner sig ssjuk, men inte tillräckligt för att
kunna vara hemma.. mitt emellan. så segt!

aja. nu blir det jobb 9-18.
ha det gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela