Jonna Lidström.

Mys med liten + party med gamla gänget.

Publicerad 2009-11-28 09:23:43 i Blandat,

k



Igår nnär jag kom hem från jobbet vid sextiden var den här lilla dockan hos oss.
Med sin supersöta leoparddräckt som jag o marie köpt till henne :)
Lowa är verkligen så söt att man smälter, skrattar gör hon nu också.
Och  hon var väldigt fascinerad av den där kattleksaken som ni kan se.

Efter lite käk och trevligt familjemys begav jag mig av till mina nygifta vänner.
Där samlade dem ihop det gamla sävsjögänget, kul att alla var hemma samma kväll.
Det är väldigt ovanligt, tyvärr lyckades jag inte få några bilder från det.
Men sjukt kul hade vi iallafall!
Vi kollade lite på idol, men tröttnade snart. Det fick bli leka lekar, sjunga, dåliga snuskskämt
m.m haha. men jag skrattade så jag nästan dog där några gånger.
Och efter tolvslaget gick humorn bara utför.. så vi var nog alla under bältet kan man säga.
Killar har särskild humor.. som de gärrna delar med sig! haha.

Vaknade tidigt idag för att ha somnat vid halv två-tiden..
Men men.. ska gå ner o käka lite frukost nu.
Sen träffa ytterligare en gammal vän :)

kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela