Jonna Lidström.

Mys i Växjö och Jul på Huseby.

Publicerad 2009-11-10 21:58:11 i Blandat,

Dagen började med lite mys hos Lina.
Jag passade lillan lite medans hon gjorde sig i ordning.
Det var riktigt härligt när hon somnade i min famn :)


Efter det åkte Marie och jag ner på stan och shoppade lite.
Jag köpte bla lite kläder till på lördag när jag ska ut med jobbet i Malmö
och sen köpte Marie och jag världens sötaste leopard-dräckt till Lowa!



 

 

När vi varit hos Lina och fikat och gett presenten åkte vi vidare mot Huseby.
Där var det riktig julstämning och mysigt med massa folk överallt.
Tända julgranar och det luktade brända mandlar och marschaller.
En riktigt mysig dag som gick alldeles för fort.

Imorgon blir det jobb  till 19.00.
hejhej



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela