Jonna Lidström.

kramkalas

Publicerad 2009-11-08 11:20:00 i Blandat,

¨så nu är jag hemma igen i lilla stan där jag bor haha.
här är det dött som vanligt.. men kommer direkt från landet
så där var det också rätt lugnt.
mest en massa katter som sprang runt. blir nog riktigt mysigt
där vid jul, med all snö och mysbelysning. can't wait!

har haft en riktigt bra "borta"helg.
startade hos eve i fredags. det fick bli lite baguetter, te och idol.
en mysig kväll med viktigt prat!
igår åkte jag vidare till baby boo och hans familj.
hans lilla systerdotter på 3 månader var också där.
hur söt som helst :) en social liten krabat är hon minsann.
vi var mest hemma, fikade och åt pizza och slappade .
det behöver man lite mer av i livet! 

idag är det pappas dag. så nu är jag hemma och vi ska
fika och ge honom paket. dags att sätta på kaffe nu tror jag!
senare ikväll drar vi till mormor&morfar på kvällsmat och ger honom paket.
nicenice!

hej så länge.

happyhappyhappy. the future looks good and I like it!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela