Jonna Lidström.

Julmusik på hög nivå.

Publicerad 2009-11-02 09:27:23 i Blandat,

Ja så var vi inne i november månad och äntligen får man lyssna på julmusik.
Med risk för att trötta ut den jaa. haha. men det struntar jag i.
Vill att julen ska vara så länge som möjligt innan den är över så att säga.
Så nu börjar vi ladda för julen mina vänner!

Nästa tisdag ska jag och Marie inviga julmyset på Huseby julmarknad.
Det blir nog hur mysigt som helst!

Dag för att gå till jobbet nu då ja.
Klippeliklippa lite. Nicenice!
Ska vi se vem man kan göra glad idag.. hm :)

puss på er godingar

Kommentarer

Postat av: michaela träffe

Publicerad 2009-11-02 15:07:45

Älska julmusik liksom!!

Hörde att ni skulle på sonja, shirley, sanna & måns julkonsert!!? :) va mysigt! jag vill också, men alla biljetter va slut när jag tittade för nån månad sen :/



Ha en bra vecka!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela