Jonna Lidström.

Intensivt!

Publicerad 2009-11-21 22:12:59 i Blandat,

I torsdags tog jag ju sprutan .. galet vad ont i armen man fick efter det.
Sov skitdåligt i fredags och kallsvettades på jobbet.. liten febertopp igårkväll.
Men vilade lite efter jobbet och sedan åkte jag till värnamo ändå.
Det blev faktiskt inte värre än så, men armen gör fortfarande ont.
Men det vet ni ju alla andra som har tagit den lilla sprutan.

Det var riktigt trevligt hos eve, simon och lite fler killar kom dit
sedan käkade vi pizza och kollade på idol. En riktig fredagskväll.
Mys-Eve bjöd på god glögg också, jummie!
Jag var riktigt seg i kroppen igårkväll, man kände sig fortfarande lite väck efter sprutan.
Men jag sov över hos min älskling och vi låg och pratade in på småtimmarna.
Ikväll skulle öva inför spelningen ikväll så jag for hemåt igen.

Promenad med mamma, plockade bort allt rosa i mitt rum, fram med de röda detaljerna,
satte fram stjärnan i fönstret, åt smörgåstårta.

Efter lite uppfräschning gick jag och Marie ner på stan. Julskyltning på gång och lottning av årets lucia.
När det började mörkna kom det ut lite mer folk och det blev faktiskt lite julstämning.
Hittade lite mysiga grejer och sen köpte vi lite käk och cyklade hem till henne.
Kollade på Tomten är far till alla barnen, en helgalen julfilm haha.

Cyklade hem och tvättade av mig sminket, drog på mig mjukisarna
och kollar lite film med familjen. Lillan är sjuk så hon var också hemma ikväll.
Stackars liten.. Är så sjukligt trött i ögonen. Så ska nog krypa ner rätt tidigt.
That's me!

Alldeles för långt inlägg.. menmen. Hoppas ni har en härlig lördagskväll allihop!
pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela