Jonna Lidström.

Inga problem.

Publicerad 2009-11-02 19:12:14 i Blandat,

Måndagar är inga problem.
Rätt soft på jobbet, jag hann till och med hem en sväng
för att skriva på mitt historiaarbete och göra müsli.
Då blev mamma glad. Och müsli är gott att ha till flingorna på morgonen.

Imorgon ska jag vara riktigt duktig.
Först blir det gymet innan jag ska till sjukgymnast och kolla lite.
Efter det ska jag göra helt klart mitt arbete så jag kan slippa tänka på det sen!
Fy vad skönt, jag avskyr att ha jobbiga saker ofärdiga.

Snart ska jag lägga mig i soffan med en veckorevyn och topphälsa.
Mysa lite och bara slappa.
Fick inte bli någon träning idag. Det regnar så hemskt ute
och det är alldeles mörkt och tråkigt.
Då får man vara inne och ha det gott istället.
Härligt va?

Grattis storasyster på din 22 års dag :)

 din lilla skrutta i mormors famn :)



här sitter godingen i stolta kusinens famn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela