Jonna Lidström.

Hemmadag - sjukdag

Publicerad 2009-11-26 10:21:45 i Blandat,

Jag var helt enkelt tvungen att vara hemma idag.
Kunde flytta kunderna till andra dagar.
Är såå genomförkyld  att jag knappt kan andas. huu.
Får bli en dag i soffan, under en filt, framför massa filmer
och snorpapper vid sidan om + en påse att slänga skräpet i.
Why me? hehe.

Tur för mig att det regnar och blåser ute, känns inte lika jobbigt då.
Kaffet smakar inte heller.. så kan inte sitta och mysa med det.
Kanske får bli en kopp grönt te sen för att rensa kroppen lite.
Ska nog hyra en riktigt lång film i eftermiddag med..
så man bara kan ligga utan att behöva för nåt särskilt.

Nu måste jag nog ändå tvätta mig lite,
bädda sängen och borsta tänderna.
Brukar vara skönt att ha gjort sånt trots att man är seg i skallen.

Ha det bra idag alla ni som har fullt upp! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela