Jonna Lidström.

hemma igen!

Publicerad 2009-11-15 17:37:34 i Blandat,

hejhe. hoppas ni haft en bra helg allihop! det har verkligen jag :)

igår vid 06.30 gick bussen från shell fullproppad med frisörer från runtomkring.
vi var rätt sega så alla satt typ och sov de första timmarna och
sedan stannade och fikade vi vid åtta och fick lite energi.
efter det åkte vi vidare mot malmö och var nog där vid halv elva tiden.
vi lastade bara in väskorna på hotellet och sedan begav vi oss ut på stan.
på H&M var det helt galet, Jimmy Choo-kollektionen släpptes igår
och det var en massa vakter överallt och man såg folk med blå kartonger överallt.
jag har lite svårt för enstaka grejer som kostar över 1500...
jag vet inte men det känns som att man lika gärna kan få fina grejer
under de pengarna och ännu fler. märkeshysterin är inget som drabbat mig än.
men visst.. har man koll på sånt är det väl aldrig fel med ett par schyssta skor
som har bra kvalité och ett märke man kan skryta lite med.

aja. vi fortsätter till hotellet efter shoppingen och landar in på rummen.
där fixar vi oss lite fräscha och snygga inför kvällen. på med klackarna!
visningen var uppdelad i två delar, först 1,5 timme. sen lite mingelmat och efter
det 1,5 timme igen. mycket festfrisyrer och lite killklippningar fick man med sig hem.
därefter var det dags för lyx-buffé på st markus vinkällare.
snacka om lyxig mat! det fanns supermycket att välja på och
man började med fisksoppa, sillbord och kalla rätter.
sedan 8 olika varmrätter att välja på och till sist 8 olika desserter att välja på.
mätt? japp :) en supertrevlig kväll med en massa flams och fnitter bland alla frisörer.
efter maten var det vissa som taggade utgång, en del gick promenader och andra gick hem.

frukosten var riktigt smaskig även om man inte var superhungrig på morgonen.
och för övrigt var jag helt slut och seg, menmen det var till att gå upp.
efter frukosten gick jag och mina kollegor en promenad i stan.
det var mest vi och en massa turister ute.. affärerna var ju inte öppna än.
vid tolvtiden begav vi oss hemåt och kollade på "dagboken" i bussen.
vilken BRA film det är <3 snyft. pluggade lite historiaprov också.

snart kommer älsklingen min och jag ska äntligen få krama honom <3
ha en skön söndagskväll. för det ska vi!

pusskram

(bilder kommer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela