Jonna Lidström.

Helg på ingång.

Publicerad 2009-11-05 14:35:40 i Blandat,

Torsdagar är sköna dagar,
Då närmar sig helgen och man börjar planera litegrann
och drömma sig  bort :)

Imorgonkväll ska jag träffa Eve efter jobbet och det blir lite mysmys
sen ska jag sova där och det lär blir en massa tjöt om allt och ingenting.
Kul med lite tjejträffar ibland! haha.. det behövs :)

På lördag åker jag sedan vidare hem till Simon.
Jag ska nog få träffa hans lilla syskonbarn Olivia med, skoj!
Jag älskar små bebisar, de luktar så mysigt :)
Sover antagligen över där till söndag.

Söndag är det dags för Fars dag och hem till pappa som ska firas!

Tjohoo. helgen lär gå fort!

---------------------

Nu har jaag käkat lite här på jobbet och ska ut på stan en sväng
för att göra lite ärenden!
See ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela