Jonna Lidström.

Hänger inte med.

Publicerad 2009-11-30 10:39:41 i Blandat,

Är det någon som fattat att det är första december i morgon?
Inte jag iallafall.. årets sista HÖST-dag idag, imorgon blir det vinter i tre månader framåt.
Jag tycker alltid att det brukar kännas som jul vid den här tiden,
men saknar helt julkänsla i år.. hm, men hoppas på lite kallare väder och snö snart.
Då ska nog julstämningen infinna sig.

Imorgon ska jag trots allt julhandla lite med storasyster o lilltösen.
Ska se om man kan hitta nåt skoj till sin pojkvän kanske, hm. :)
Ska nog spana efter nåt till mormor&morfar med.. får se vad man ska hitta på.

Nu spelas: Oh holy night, Mariah Carey.
(Jonna vrålar: oh niiiiiight divine, lalalala!)

Julkonsert på söndag med ju med tjejerna.
Sanna, Sonja, Shirley och Måns lövet.. wihooo!

Nä nu ska jag ta med mig och mina rödmålade naglar till salongen för jobb till 20.00.




Merry Christmas <3

Kommentarer

Postat av: michaela träffe

Publicerad 2009-11-30 13:47:11

Ja sjukt va tiden gått fort :):)



Va händer i ditt liv nu?? jobbar o sliter? ;)

ha en bra vecka! kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela