Jonna Lidström.

Godmorgon allihop!

Publicerad 2009-11-17 09:50:24 i Blandat,



Och det är verkligen en god morgon idag! Underbara sköna tisdag som är vilodag för mig.
Jag gör mest sånt som jag tycker om och lite sånt som måste göras också haha.
För tillfället har jag ätit frukost och håller på att slänga ihop en citrontartlett.
Hittade ett spännande recept som jag ville testa.
Lägger ut det här sen och en bild på tårtan :)

Ska dammsuga lite nu och senare blir det en sväng till gymet.
prov imorgon. jag hatar prov! Men det får gå bra.

Åh det luktar ljuvligt ur ugnen.
Ikväll ska jag först på massage,
sen kommer Marie hit på vår veckliga tjejträff
då vi uppdaterar oss om allt som hänt i helgen och
vad som händer i livet :) ett måste!

Hörs sen! Nu blir det dammsuga och lyssna på Melissa Horn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela