Jonna Lidström.

Falla fritt.

Publicerad 2009-11-01 19:44:44 i Blandat,

Ska jag falla, ja då ska det finnas tid att falla fritt.
(Melissa Horn)








KOLLA IN ÄNGELN! Tagit kort med mobilen..  därav den underbara kvalitén.
Men en sådan söt lite goding jag träffade igår :)
Mer bilder kommer.

---------------------

Efter pluggandet och gymet åkte lillsyrran och jag hem och kollade på film.
Den som gick på tv4 igårkväll, vi spelade in den. Tre systrar och en mamma. Mysig film!
Man blev varm i hjärtat på slutet.

Snart är det näst sista avsnittet ¨på ensam mamma söker.
Det ska jag minsann kolla på nu när jag varit duktig och betalade
räkningar och fört över pengar hit och dit.
Tråksaker som också måste göras.

Ha en skön kväll!
(Tråkigt att AIK vann idag förresten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela