Jonna Lidström.

En dag går fort!

Publicerad 2009-11-03 19:12:39 i Blandat,

Dagen började med ett gympass.
Man känner sig så frisk och stark av att träna.
Det är helt underbart och man energi resten av dagen.
Jag älskar det!

Efter det cyklade jag hem och njöt av en GOD frukost.
Det är en härlig känsla efter träning faktiskt.
Dags för dusch och fix, sedan sjukgymnast.
Sista besöket, så nu får jag klara mig själv :)
Men han var positiv och det är jag med!

Hela eftermiddagen har jag fixat och trixat med mitt arbete.
Det är ju så tråkigt att sitta vid datorn när det är fint väder ute..
Men det har varit skönt att fixa det mesta färdigt.
Sen kommer Filippa hem och säger att jag måste göra om layouten
så den blir enligt projektmallen. buuu tänkte jag först.
Men det är bra att jag lär mig :)

Jag stack faktiskt ut och gick en runda innan solen gick ner,
det var kallt och blåsigt och jag lyssnade på julmusik.
Jag tror att jag log för mig själv hela rundan.
Man kan ju inte bli annat än glad av julmusik!

Som lite vardagslyx har jag gjort den dära goda äppelkakan som jag åt förra veckan.
Receptet ligger ute på bloggen. Man serverar den kall och det känns fräscht!
Drick gärna en varm kopp chai-te till.

Så nu ska jag äntligen lägga mig ner och kika lite i topphälsa
som jag legat och väntat på mig hela dagen.
Hej på Er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela