Jonna Lidström.

Drömmar.

Publicerad 2009-11-18 09:27:09 i Blandat,

Drömmar är skumma. Man vet aldrig vad de betyder eller varför man drömmer om vissa grejer.
Inatt drömde jag bla att jag blev en superkänd bloggerska haha.
Alla var förvånade, jag med! Konstigt.. Men det är verkligen ingenting jag strävar efter
så då fattar man inte varför man drömmer det.

Men ibland kan man drömma drömmar om sånt som händer längre fram.
Det är däremot lite scary.. ibland hade man velat tyda drömmar.
Kanske inte alltid betyder så mycket.. men jag tycker sånt är spännande.

Oj vad jag svamlar.. haha. Sitter nu med en kopp kaffe och smörgås
efter en grå, regning och blåsig promenad. huu.
Skönt att sitta inne i värmen. Men snart ska jag ut igen.
Mamma har sin bil idag.. så jag får cykla runt hela stan i regnet.
Ska ju ha prov senare och skolan ligger waaaay far from staan. ;)
motion motion motion.

By the way. Marie och jag gjorde en impulsgrej igår på
vår fnissiga tjejkväll :) Har alltid så himla roligt med henne!
Vi bokade hotell och tåg till Stockholm
på en weekend i januari. Det ska bli väldigt kuuuul!
Skönt med nånting att se fram emot efter julen. januari är ju
världens tråkigaste månad annars.

Så ja. nu ska jag sticka till jobbet. jobbar till 19.00 idag.
(med en paus för att göra provet i skolan)
hej på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela