Jonna Lidström.

Denna attans förkyldning.

Publicerad 2009-11-24 13:20:16 i Blandat,

Lillan här hemma har varit sjuk sen i onsdags men nu har hon blivit av med febern och är mycket piggare. Tror ni inte då att jag fick superont i halsen igår, det bara brände när jag cyklade till och från jobbet. Sen vaknar man i morse av en igentäppt näsa.. jag blir galen!
Det är så irriterande att vara förkyld, jag orkar inte med att få feber och sånt nu.
Det jobbigaste är att man inte kan träna och anstränga sig nåt, särskilt inte vid halsont.
Men det är bara att vilavilavila.. skulle åkt på bio idag egentligen. Men jag och pojken min sköt upp det till
på söndag. Han hade nåt annat ikväll också. Jaja, sånt är livet.

Så nu på min lediga dag läser jag historia, rättar till mitt inlämninsarbete och ska göra lite andra
uppgifter sen. Är så trött på det här nu och glad att det snart är över.
Sen börjar matten efter jul, jihoo! (nejnejnejnej)

Alla julstjärnor och stakar m.m är uppe nu, har gjort lite fint på mitt rum också.
Är mysigt med lite extra nu vid juletid..

Det får nog bli en film i eftermiddag. (När mamma gått till jobbet, hihi)
en kopp te med honung skulle inte heller sitta fel.

---

Ha en bra dag.

Det var en härlig dag på bryggan <3
Tror det var i våras någongång.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela