Jonna Lidström.

Bilder!

Publicerad 2009-11-16 15:10:57 i Blandat,

  

Här är lite bilder från helgen i Malmö. De första bilderna är från visningen, där var det en hel del tuffa frisyrer!
Senare vankades det tävling och vissa gick helt bananas, vilket ni kan se på en av dem som visade trosorna haha.

   

Fånga prinskorven hette tävlingen! Ja, jag skrattade så att jag grät :) Senare åkte vi vidare till restaurangen där vi åt av lyxbuffén. Snacka om att man var mätt sen. Inte ofta man äter så mycket mellan halv nio och halv tolv på kvällen.

   

En lyckad kväll och dag / helg :) haha.
Igårkväll kom Simon och vi kollade på the proposal och åt god mat. mysigt!

Idag är det jobb 11-20, har bara varit hemma och käkat lite nu.
Ha en bra kväll! puss på er

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-11-16 17:32:09

Hej! Har du gjort någon utav alla dessa fina frisyrer? Var jobbar du någonstans? Man måste ju ta och besöka frisören Jonna någon gång och se om man får någon snygg omvandling i håret. Börjar bli väldigt långt och tråkigt. Och när det börjar bli så, blir Sandra sugen på att göra något galet. Men frisören måste då ha väldigt mycket fantasi och uppfylla mina krav. Men sen så blev jag lite nyfiken på dig ;) hihi. Kram Sandra

Postat av: jonna

Publicerad 2009-11-17 09:29:26

Hej Sandra! Jag kunde inte gå in på din blogg så jag kunde tyvärr inte svara.

Men jag svarar här så får jag se om du läser min kommentar tillbaka.

Jag har inte gjort frisyrerna på bilderna från Malmö. De var som inspiration till oss frisörer. Men visst är de snygga!

Jag jobbar på Hair é Vi i Sävsjö. Kom gärna dit och låt mig inspirera dig. Jag gillar galna frisyrer så vi ska nog kunna ordna något!

Kram Jonna

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-11-21 22:28:48

Hej igen! Kan kanske på sätt och vis bero på att vi har olika "bloggar". Jag har blogspot och du har blogg ser jag. men vet inte...:S

Jo frisyrerna är något grymt häftiga, men vet inte om man skulle våga själv. lite feg av mig ändå. Härligt att höra! Då ska jag försöka skramla ihop lite pengar och ta mig mod att göra något med håret:) Men blir nog inte förrän början av nästa år skulle jag tippa på. Lite svårt när man är arbetslös i dagsläget :( Men som sagt, det höres vi om i "framtiden"!

Ha det så bra så länge!

Kram Sandra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela