Jonna Lidström.

Årets första julklappar, inslagna!

Publicerad 2009-11-22 20:15:44 i Blandat,

Hela dagen har i stort sett gått åt till att julhandla. Det blir man verkligen helt slut av
och det kändes som att det var en hel del kaos i shoppingcentret.
Ungar som drog i sina föräldrar och skrek om något del ville ha, men inte fick.
Pappor, farbröder och gubbar satt på de flesta bänkar och vaktade kassar
eller åt på något snaskigt medans frugorna snurrade runt överalltt.
Helt hysteriskt var det och köer till det mesta.
Men man finner ändå charmen i det hela.. här är jag i detta kaos, pryllhysterin och bidrar till julhandeln.
Jag hörde att i genomsnitt handlar vi svenskar för 6000 kr var i julklappar till varandra.
Det kan säkert stämma, även om jag inte kommer upp i den summan till mina vänner och till familjen.
Sorry, men det känns lite onödigt att spendera en massa på saker man ändå köper själv om man vill ha det.
Det allra roligaste är ju att försöka hitta något personligt till varje, inte bara något för sakens skull.
Den utmaningen tar jag gärna på mig :)

Årets första julklappar är inslagna.. det kommer mera!

 



Ha nu en fortsatt skön söndagskväll!

Imorgon ska jag först vara i Nässjö 08.15.. sedan blir det jobb 11-20.
Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela