Jonna Lidström.

weekend.

Publicerad 2009-05-10 19:20:44 i Blandat,

såå ja. då var helgen snart slut.
och hur bra blev den inte? väldigt bra!

i fredags efter jobbet var det släktkalas för pappsen. 45 år på tisdag 12 maj.
alla nära o kära var där. trevlig kväll med mycket skratt, tjatter och god mat.
simmo sov över och sen gick jag på bröllop och kikade igår med tjejerna.
på kvällen åkte jag till simon o det blev en myskväll med pizza och tv.
han fick lite presenter med, fyller 21 år imorgon 11 maj :) lyckat blev det.
sen lite oväntat besök på kvällen/natten, men det var trevligt!
idag slappade vi mest, fikade ihop med hans föräldrar innan jag begav mig hemåt.



nu är jag rätt så seg och trött efter helgen. har kollat på one tree hill.
 helt klart en dunderbra serie. hoppas inte säsongen tar slut än på länge.

när mamma kom hem från sin lilla roadtrip till moheda på loppis idag
satt familjen och kikade på lite bilder från stället vi ska bo på i frankrike.
det ser verkligen fint ut. hoppas på minst 20 grader och SOL!
så i veckan ska det packas och förberedas för utlandsemestern. jag längtar verkligen.

nu ska jag packa ihop lite grejer till imorgon.
det blir ett traditionellt lopp i VÅRRUSET i växjö!
marie och jag springer ihop för 3:e året i rad. jihooo.

kolla in Kim Franssons låt. vilken röst han har!
http://www.youtube.com/watch?v=mexTXZh1OvM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela