Jonna Lidström.

väder och jobbet. kul haha.

Publicerad 2009-05-04 14:16:02 i Blandat,

hm. vad ska jag skriva om idag?
börjar med vädret..
vädret är inte det bästa.
men rätt skönt ändå att det inte är 25 grader och sol varje dag.
då kan man vara inne med gott samvete.
ledig imorn, då skulle det bli tråkväder. men vad gör det?
jag ska städa lite, kanske baka nåt och träna inne för en gångs skull :)

jobbet..
gjorde en sån FIN färgning innan.
hon var lite kopparguldig i hela håret när hon kom,
halvlånga längder och lite slitet och torrt.
på det drog jag slingor i hätta, inte överallt utan lite här&var.
när jag sköljt ut slingorna och torkat håret la jag en toning i botten
för där blev hon lite ljus, sen en toning på längderna som dämpade för mkt gult.
resultat: supersnyggt! slingor som skimrade i honungsguld, slingor som skimrade i lite ljusbrunt,
sen hennes egna koppriga emellan. frisyren blev en uppklippt page med hellugg. NICE!

nu ska jag snart ner till jobbet igen. och jag är SÅ sugen på att färga mig. ingen som hinner med mig inte.. snyft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela