Jonna Lidström.

supersmidigt.

Publicerad 2009-05-12 18:45:36 i Blandat,

med en liten minidator. är redan kär i datorn hehe.
har den med mig överallt.
blir nog att jag bloggar en del nu.
iallafall när jag är ledig :)

så nu får ni börja läsa oftare iaf på tisdagar och torsdagar.
för oftast har jag inte fullspäckat schema så jag hinner alltid skriva en rad eller två.

ett hett tips: köp en minidator. hälften så dyrt som en vanlig bärbar, lätt och smidig att ta med sig, bra att skriva på, snygg framförallt haha.

jag har varit duktig med träningen idag trots min galet jobbiga träningsvärk i benen från igår.
mamma och jag gick en rrunda på 35 min, sen körde jag 20 min intervallträning på crosstrainern.
det är nice hörni! ikväll ska vi fira pappa så det blir nog lite tårta på det.
njut av livet, njut av mat, njut av träning, njut av godis, njut av solen, gör det som känns bra i själen
det är mitt livstips till er alla.
jag är lycklig och det speglas av i allt jag gör nuförtiden.

 snaaart så!

Kommentarer

Postat av: Linda H - En make up artist

Publicerad 2009-05-12 19:12:06

Jag har läpstiftet Glimmer med glosset Orma ovanpå. de är från MUS båda två =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela