Jonna Lidström.

SPA-mys.

Publicerad 2009-05-04 22:24:12 i Blandat,

när jag kom hem från jobbet var jag rätt pigg fortfarande.
blev ju en härligt solig kväll. lite kyligt dock, men skönt ändå!
åt en god kvällsmat ihop med päronen.
nyttig hemmagjord tomatsoppa och rostat fullkornsbröd till.

sen sprang jag en runda. det kändes så bra att jag gjorde runda längre och längre.
superskönt! när jag kom hem tog jag en dusch och gjorde ansiktsmask.
efter det satte jag mig i ett bubblande fotbad med grönt ansikte av masken, tände ett doftljus och läste
min underbara bok. den sista boken i twilight-serien. jag är helt förtrollad alltså.
så det blev en mysig kväll i vårt nya badrum haha.

nu har jag betalat skatten och momsen! duktig och vuxen jag är :)
och nu blir det ett litet kvällssnack med pojken min! <3

gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela