Jonna Lidström.

sista delen.

Publicerad 2009-05-12 13:46:10 i Blandat,


ungefär såhär ser min nya minidator ut. himla smidig måste jag säga!!


nu har jag läst ut den fjärde och sista boken i serien Twilight av Stephenie Meyer.
vilket SLUT!
ja men alla gillar väl lyckliga slut :)

nu har mamma och jag släppt ut X:et i en bur på trädgården
och för att han inte ska rymma la vi två lakan och en filt över haha.
stackarn, men han jamar så otroligt mycket om han tvingas vara inne..
sen rymmer han bara om han får va ute.. så nu får vi se om han lyckas stanna under täckningen på buren.
bäst för han det!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-12 15:11:22

åh, en sån dator vill jag med ha ju ! liten och bra..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela