Jonna Lidström.

schlaaager-feber.

Publicerad 2009-05-16 22:54:10 i Blandat,

i hela vårt långa land.
jag har varit lite anti mot det alltså..
men tycker ändå att det var en del helt okej låtar ikväll faktiskt.
heja island, sverige, malta och norge!
så blev inte HELT uttråkad i soffan iaf haha.
syster&svåger är här ikväll så vi har haft lite myskväll framför eurovision allihop.
en riktigt lugn helg har det blivit, iaf på kvällarna haha.
men det är rätt skönt faktiskt.
imorn ska jag upp vid åtta, det är ju som en arbetsdags-väckning för mig.
och är lite sleten i skallen så blir nog sängen rätt snart.
mätt av sockret som hamnat i min mage ikväll också.. men vad sjutton lördag idag ju.

bilder från balen kommer.
mycket fina uppsättningar alltså, gillar lite livfulla uppsatta hår..
det är himla snyggt när det verkligen är lite MER också.. inte bara en hårnål på sidan liksom.
men fiina par tycker jag det var!

tröttslött nu. gonatt på er.
imorgon blir det konfirmation för kusinen hela dagen,.. sen MÅSTE jag få i det sista i resväskan.
på måndag hinner jag nog inte så mkt sånt. jobbar till fem, sen åker vi.

hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela