Jonna Lidström.

pics.

Publicerad 2009-05-12 12:00:30 i Blandat,

  
Här är Marie och jag taggade innan loppet! det var lite kallt och regn i luften..
men som VANLIGT sprack himlen upp och solen sken på oss under hela loppet.
det var inte förrän vi var tilbaka vid bilen efteråt som det började dugga igen.
snacka om tur :)

jag sprang verkligen hela loppet, inte joggade utan sprang. det känns idag kan jag säga!
underbart med träningsvärk och man känner att man användit hela kroppen.

      

så nu har jag iaf gjort, nu får vi hålla tummarna för marie på lördag när hon ska springa göteborgsvarvet
21 km, det ni! you go girl.
____________________________________________

jag har lagt fram lite kläder till resan nu haha.
jag kan inte hålla mig från att packa när det är så underbart att
bara lägga fram massa sommarkläder och planera olika outfits. jihoo.

snart blir det lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela