Jonna Lidström.

mors dag i växjö.

Publicerad 2009-05-31 16:53:18 i Blandat,

hejhej.
efter en mysig lördagskväll blev det dags att krypa till sängs.
förresten såg vi en bra film, taken hette den, en actionthriller om kidnappning och annat,
check it out.
sen blev det till att gå upp hyfsat tidigt (igen haha) och hjälpa tilll med projektorn på mötet.
ett kanonbra möte med lovsång och nattvard, jag var dock rätt trött hehe.
och efter mycket om&men fick vi igång tekniken.. jobbigt när det krånglar.

nu har jag tagit med mig min minidator till lina & aron i växjö, smidigt!
här är vi idag familjen plus släkten på mammas sida.
kära nån vad vi har ätit! ett helt bord med frukt, kallt kött. potatissallad och annat gott.
nu vankas det en promenad till vattnet sen blir det kaffe och tårta.

jag är happy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela