Jonna Lidström.

lunchtime.

Publicerad 2009-05-13 13:10:07 i Blandat,

i min låda idag hade jag den gamla goda rätten flygande jakob
fast med råris till och världens godaste kryddning på såsen:) (det var jag som gjorde den)
skönt med lite paus från rushen. 
är så himla trött hela tiden, trots att jag äter järntabletter och sover mycket.
kanske är att hjärna går på högvarv hela tiden.. eller att jag inte tillåter mig att vila :P
men jag menar.. hur skulle man då orka jobba heltid om man inte ens orkar 65% 
det är ju skit alltså, 

iofs kanske man vänjer sig vid det man har.. om jag skulle jobba 4 dagar i veckan (som jag ska göra i juni)
så hade man kanske tyckt att det inte känns så farligt.
aja det blir nog bra :)

ha en skön kväll.
glöm inte greys anatomy kl 21.00 kanal fem.
det ska jag titta på ihop med tjejerna ikväll.
tradition att ses på onsdagar! kanske är sista våren vi gör det ihop. snyft.
man får njuta av det som är NU.

hej på er

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela