Jonna Lidström.

lunch.

Publicerad 2009-05-25 14:09:09 i Blandat,

då var lunchen slut och det är dags att dra igång igen.
nu är det full speta hela em och en bit inn på kvällen.
har med lite god hemmagjord müsli och yoghurt som jag kan
försöka få i mig  i v-tiden på färg&sling lite senare.
det värsta jag vet är att jobba hungrig.. har svårt att koncentrera mig då.
men man får verkligen en energikick av den goda müslin. massa nötter och annat uppiggande i!

var skönt att få sitta lite i solen hemma i trädgården på lunchen. en extra kick det med :)
sverige är himla skönt det med när det är fint väder. 
men när jjag blir gammal ska jag nog flytta till nåt varmt land vinterhalvåret.
njuta av solen livet ut. det ni!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela