Jonna Lidström.

hej&hå.

Publicerad 2009-05-06 10:01:06 i Blandat,

hmmm.
vad koonstigt? jag skrev ju ett inlägg igårkväll.
men verkar inte som om det kom ut.
typisktt. här anstränger man sig. men vaad får man för det?
jaa precis vad ni tänker, ingenting! ;)
sorry att jag låter er vänta.

igår var en seeg dag för mig. huvudet kändes helt konstigt. inte på topp alls.
sov till nio, segade i sängen med en bok framför mig.
efter det satt jag framför datorn och pysslade med en grej i stort sett hela dagen..
åt bara luite lunch emellan så jag skulle bli färdig nån gång :) jihoo..
jag är allt lite påhittig. ni ska få veta vad det är senare!

egentligen orkade jag inte, men körde iaf 25 min på crosstrainern.
för att få igång kroppen lite.

på kvällen gjorde jag mor min fiiin i håret! vad jag gjorde får ni reda på sen.
surprise för vissa!

nu ska jag tagga en dag på jobbet. har såå ont i ryggen bara. vet inte var det kommer ifrån :/
längtar til solen nu när det är så sugit regnväder.
fast skönt att man kan va inne med gott samvete iaf.
jag o mor min gick en runda innan frukost idag med, hinner inte träna nåt ikväll.
tjejkväll hos den blivande bruden :)

ciaooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela