Jonna Lidström.

hej hallå klipp på!

Publicerad 2009-05-26 12:59:51 i Blandat,

idag är en klippklipp dag. jobbar in min semester och det är fullt ös minsann :)
rooligt!
sov så himla dåligt inatt bara..
supervarmt på mitt rum så jag vaknade flera ggr o kunde inte somna om ordentligt.
tur att det är fint väder idag iaf så man blir lite pigg av det :)
slutar vid sex, sen ska jag försöka ge mig ut och springa en runda.
var för seg för att springa igår, så fick bli en promenad efter jobbet..
men är ju varmt och skönt länge på kvällarna nu så man borde kunna ta sig ut en sväng och svettas.

nä nu har jag fått i mig lite lunch så ska ner på salongen och klippklippklippa hela eftermiddagen.
hej på er!

Kommentarer

Postat av: michaela

Publicerad 2009-05-28 14:11:28

usch jag avskyr verkligen när man inte får sova tillräckligt... + att det är varmt i rummet! fyyyy!



men hoppas du fått sova nåt sen dessa nätter??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela