Jonna Lidström.

HÅR.dag

Publicerad 2009-05-14 08:25:34 i Blandat,

nu på förmiddagen ska jag ner till salongen och fixa mitt hår.
det är dags för en lite somrigare look.
jihooo! kan ju ta en bild på det när jag kommer hem så får ni se.

ikväll blir det ytterligare HÅR-grej.
då ska jag och salongen iväg på en visning (inspirationskväll) i växjö.
det blir roligt med lite sommartrender, säkert lite uppsättningar inför
kommande bal&fest.
ska försöka delge er med så mycket info som möjligt.

och vet ni. dagens tips för lite härligt "självfall"
: volympermanent! det är perfekt över sommaren
när man inte vill se ut som en slickad katt efter en dag på stranden.
kan man inte få en snygg naturlig "beach-look" får man hjälpa håret på traven lite.
lockarna håller sig som finast i 6-8 veckor och blir mest som ett härligt svall i håret.

vi gör volympermanent på jobbet för ca 750 kr (ink. klippn.)
___________________________________________________________

frukostdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela