Jonna Lidström.

hahaha.

Publicerad 2009-05-17 20:27:06 i Blandat,

måste bara dela med mig om en grej..
när mamma och jag åkte ner på stan för att handla lite kvällsmat
såg vi en rätt kraftig, eller snarare väldigt överviktig kivnna,
hennes överviktiga man och deras kraftiga dotter.. de lunkade fram så sakta men säkert.
sen när vi var i affären mötte vi denna kraftiga trio,
mamman suckar högt och säger (precis när vi passerar) till sin man bakom
" vi köper väl något färdigt som går snabbt att laga.. är ju bara att stoppa i sig"
det var nästan lite FÖR ironiskt. det tänkte man ju kanske ändå när man såg dem..
eller som de fördomar man har.. att de kanske inte äter den nyttigaste maten :P
men så SÄGERr hon det högt och tydligt  precis bredvid oss.. HAHA
mamma och jag skrattade nästan på oss när vi hade gått förbi.

ja kära nån. vi skämdes nästan för att vi stoppade i färdiga pajer till att värma på lunchen imorn..:P
åt ju borta på kalaset idag och iingen kommer hem på lunch imorn, så vad gör man?
sen DRAR vi.
kan knappt fatta detta.

längtar sjukt mycket tills vi sitter i bilen påväg till skavsta imornkväll.
sen stannar man till nånstans på vägen och tar en korv eller något.
det är så mysigt. och man vet att man har hela resan framför sig. underbart.

nu ska jag ringa min mysis. sov gott med er sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela