Jonna Lidström.

håhå jaja

Publicerad 2009-05-26 20:09:30 i Blandat,

vad det går. knappt man hänger med.
vissa dagar är stressigare än andra..
och vissa dagar bygger man upp en hel värld av allt som komma skall.
men det hjälper ingen att bygga upp massa dumma tankar.

istället ska jag försöka tänka så som jag gjorde när jag cyklade till salongen i morse.
jag tackade Gud för varje dag jag får vara frisk, får ha en familj, pojkvän och vänner som älskar mig,
ett bra jobb som jag trivs med, jag tackade för att jag har en utdbildning och en ljus framtid.
och så tackade jag för solens härliga strålar som sprider glädje.
mer komplicerat än så behöver man inte göra det för sig..

så nu ska jag tänka positivt :)

och ska avsluta kvällen med ett avsnitt framför desperate housewifes.
kanal 5, 21.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela