Jonna Lidström.

godmorgon

Publicerad 2009-05-16 10:51:10 i Blandat,

alla lördagspigga människor.
kändes bra idag när jag vaknade.
lite trött, men sov ändå bara till halv nio..
har väl fått in den rytmen nu tror jag.
gick upp och började testa massa klänningar,
hade lagt fram på TOK för mycket kläder till resan..
får ju bara ha med mig 15 kg.. och 10 kg handbagage.. hehe
så borde ju faktiskt få plats med det mesta jag behöver.
 
nu ska jag köra ett pass på crosstrainern, sen äta lite lunch, skynda mig till karamellhuset och jobba till tre..
sen blir det BAL i sävsjö. ska gå och spana på alla vackra frisyrer och klänningar.
ikväll blir det lugnt. upp med tuppen imorn!

hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela