Jonna Lidström.

god morgon!

Publicerad 2009-05-13 09:03:22 i Blandat,

vilken underbar morgon!
idag klockan 7.44 vaknade jag av en pipande klocka.
det var såklart dags för den obligatoriska onsdagsmorgonpromenaden :)
oavsett väder går jag ut och går före frukost då.
idag var mamma ledig på fm med så hon följde med.
och det var helt underbart utte med klarblå himmel och frisk luft.
nu har jag duschat ooch gjort mig redo för en lång dag. 10-20 på salongen idag och fullspäckat schema.
det ni. men det är roligt med mycket att göra!

kanske hinner blogga lite på lunchen om jag har turen att hinna hem.. tar inte med mig mini ner på salongen idag.
det får vänta lite :)

nu blir det gröt till frukost och en stor nyttig macka. ha en bra dag vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela