Jonna Lidström.

final.

Publicerad 2009-05-30 18:51:51 i Blandat,

nu är det lugnet efter stormen. jag är lite sleten efter en lång vecka, 
men ikväll kommer baby boo hit och det blir en myskväll i det härliga vädret.
sen blir det nog lite pizza, jag lägger en pizza på min kropp som inte har tränat knappt nåt i veckan.
men får förhoppningsvis bli en springrunda imorn efter mötet :)

sen drar la familia till lina&aron i växjö och kikar på deras nya lägenhet.
det blir mors dag och en massa myspys i solen.
alla tar med en massa mat och mammorna ska få presenter.

nu börjar jag bli lite bättre. har inte känmt mig hundra idag.. men som sagt, det är lugnet efter stormen.
allt blev bra idag och det är glad för.

nu ska jag gå in o duscha lite.
hej på er.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-30 21:22:01

Du kan gott behöva en pizza!

Postat av: mia

Publicerad 2009-05-30 23:02:54

gott med pizza :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela