Jonna Lidström.

emotional.

Publicerad 2009-05-15 19:01:16 i Blandat,

varför är de flesta tjejer så fruktansvärt känslosamma.
det är så jobbigt alltså. önskar att man inte va så himla uppochner..

en stressig dag på jobbet. mycket press.

känner mig otillräcklig ikväll.. som om allt gått emot mig. det suger.
längtar så galet mycket utomlands.
vill bara komma bort bort bort för en stund. såå skönt!
sol&värme kom till mamma!

ikväll ska helena o jag bara slappa sönder oss i soffan.
framför en mysig film med popcorn och choklad. tack jesus för choklad alltså.
det behöver jag för att överleva.. helt klart!

imorn ska jag sova länge, njuta av sömn! bristvara för tillfället.
sen blir det jobb på kh, sävsjös bal och till sist lite häng med sävsjöfolket.
konfirmation för kusinen på söndag och sen blir packning för fulla muggar.

hejdå känslomänniska. får nog börja bli lite mer k'änslokall istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela