Jonna Lidström.

dööd.

Publicerad 2009-05-15 07:37:13 i Blandat,

fy sjutton för att gå upp i ottan alltså.
det är väl okej om man gått och lagt sig tidigt.. men annars är det en död känsla i hela kroppen.
ögonen rinner och huvudet är inte riktigt med i svängarna.
det är ju så himla svårt att komma i säng tidigare än man brukar för att man börja tidigt.
nu tänker ni: ja men när börjar ju du då?
kl 7.45 ska jag faktiskt vara på salongen.. den extra timmen tidgare är sjukt jobbig,
sättta klockan på 06.30 när sista gången man kollar klockan är ca 23.30..
då är det ingen rolig tid :P är ni med mig??
menmen. sen är jag ju extra beroende av sömn också.. har alltid varit det.
en natt hit eller dit.. vad sjutton gör det.
men bye bye fredagskväll.. kommer nog va himla seg ikväll.

vilken bra shooow det var igår hörni.
var på visningen i växjö.. visade lite olika snabba & snygga baluppsättningar
mycket slätt och renkammat och mycket flätor&tvinningar.
sen i färger var det verkligen allt, det var snarare så att de hade anpassat sig till modellernas stil.
rockig frisyr till en rockig tjej, damig(men schysst) frisyr till de lite äldre..
det  var faktiskt en som var 80+ men efter färgen såg hon mer ut som 60+.. häftigt vad det kan göra!

nu ni! är det bara två jobbdagar kvar, det här är min näst sista,
mycket härligt folk som kommer till mig idag! gött, för det är ju fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela