Jonna Lidström.

D day.

Publicerad 2009-05-07 17:53:57 i Blandat,

idag har det inte varit en lugn stund.. hehe.
min klocka ringde halv nio, mamma kom in och rullade upp tjugo i nio.
det blev LJUST och jag var trött.
men det var bara att klä på sig och gå ner och käka frukost.
kaffet var påsatt och det gjorde mitt sinne lite piggare!

vid halv tio åkte mamma och jag till vetlanda.
jag var på jakt efter en viss present och hennes mål var ICA maxi haha.
och vi lyckades hinna med både och.
liiite irriterad blev jag dock när hon insåg att hon hade glömt sin plånbok.
så jag fick stå för hela hennes kalas.. tills vidare :P pappa får föra tillbaka mina pengar ikväll från mamma.
jag köpte faktiskt nästan ingenting till mig själv, bara tråkiga nyttogrejer..
t.ex solglasögon, hatar att köpa det! finns inga som passar.. men de fick duga 79,90 på H&M lagom pris iaf.
hårspännen och ett vitt & ett svart baslinne. trååkgrejer. men bra att ha.
just det ja, jag köpte ju en stor vit tisha att ha över sig på stranden.. ifall man bränner sig :P

på ICA maxi köpte vi mest torrvaror att äta utomlands. himla bra slipper man tänka på lunchen där iaf.
bara gå hem och koka lite nudlar eller ravoli :P
kommer inte bli världens nyttigaste vecka, men njutningsfullaste iaf.
bara det blir VARMT! så jag är lycklig.

nu ska ner på salongen och testa balfrisyrer på min kusin och hennes kompis.
ciaoo.

( btw, jag hann med 25 min på cro

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela