Jonna Lidström.

back on track!

Publicerad 2009-05-25 10:03:19 i Blandat,

ja godmorgon allihop!
jag har haft lite ångest av att komma tillbaka till jobbet igen,
verkligheten och vardagen..
men som vanligt är det inte lika farligt när man väl har börjat.
jag har med mig minimini till jobbet idag så jag kan va uppkopplad i pauserna.
jobbar ju helt ensam idag. en lugn och skön start på veckan!
sen så fick jag återbud på min första kund nu..
SURT kan man tänka. gå upp tidigt i onödan, kan man också tänka..
men neejdå. istället tänker jag såhär..
inte alla som kan sittta och bara göra ingenting, dricka lite kaffe och ta det lugnt
en måndagmorgon. precis vad jag behövde
sen blir det lite stressigare i em. men det får jag ta då :)

saknar mina flickor! tror vi kan ses hos mig på onsdag. kl 19.00 kanske?
ska bara kolla så vi kan va hos mig.

igår var en mysig kväll med älsklingen.


 


 

Kommentarer

Postat av: michaela

Publicerad 2009-05-28 14:13:30

mysigt mysigt...

skönt att du får lite lugn tid på jobbet med..

men förstår verkligen det där med att "komma tillbaka" till verkligheten.. det är ju som när man varit sjuk från skolan o ska tillbaka efter en vecka.. man blir liksom nervös på nåt sätt...känns jobbigt. likaså om man varit så sjuk att man inte kunnat prata eller umgås med killen..



haha, ja tänk vilka problem!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela