Jonna Lidström.

what a wonderful world.

Publicerad 2009-06-11 13:04:21 i Blandat,

yees. var hos helena igåår kväll och träffade tjejerna.
det var mys som vanligt och vi planerade in våra träffar under sommaren ;)
så vi inte glömmer bort varandra i sommarrushen haha.
himla dåliga avsnitt av greys anatomy bara!
IGÅR var det säsongsavslutning... och snyftigt var det.
nu får man klara sig till sommarens slut innan man får reda på resten.

idag tog jag sovmorgon. sköönt!
sen hade jag två gratis biljetter att sola för som gick ut 22 juni.
bäst att anvä'nda medans solen inte skiner.
efter det körde jag slut på mig i ett träningspass.
galet vad jag svettades! men det satt fint.

nu har jag käkat lite lunch, ska fixa det sista.. sen blir det jobb mellan 14.00-19.00
på karamellhuset. så jag missar allt sävsjös studenter som springer ut.
men grattis till er!!

hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela