Jonna Lidström.

well done.

Publicerad 2009-06-14 21:41:09 i Blandat,

yees. jag har överlevt den här helgen också :D woow. inte så svårt faktiskt.
har tom fått en fin bränna idag.. burned my face a little bit. simmo fick färg han med.
det blåste rätt mkt nere på bryggan så man tänkte inte att det tog.
men guess what?! det gjorde det. nice nice.
blev en himla härlig dag faktiskt. inte mycket moln alls!
solsken på himlen och solsken i våra hjärtan <3 love.

är lite trött nu faktiskt.. så ska ta och krypa ner rätt snart.
har duschat o hoppat i min nya sovdress. shorts&linne från H&M, only 149 kroownor.
billigt billigt! älskar att sova i det.

imorn blir det jobb 9-18. here we go again,
gött med lite nya krafter efter helgen,
hoppas på sol till midsommar allihop!
puss på er mina gullisar

btw.. jag sprang en runda före frukost. good girl!
sen tog jag igen det genom en svullofika nere vid bryggan. jummie :)

Kommentarer

Postat av: michaela

Publicerad 2009-06-22 17:16:12

åå älskar också att sova i såna där små "dressar", haha.. ja det är najz :))

Postat av: michaela

Publicerad 2009-06-22 17:16:47

åå älskar också att sova i såna där små "dressar", haha.. ja det är najz :))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela