Jonna Lidström.

vad trög jag är.

Publicerad 2009-06-08 22:42:10 i Blandat,

som inte bara stänger av datorn och släcker lampan.
utan ändå ska jag inte här och kika runt haha..
men vad sjutton. det är himla kul att blogga.

vet ni vad!
mitt nya motto i livet är att säga vad jag tycker.
varför hålla inne med allt och bygga på hög.
ut med alla känslor bara :) så mår man mycket bättre sen.
jag är en väldigt mycket känslo-människa.
känns något bra s¨å är jag överlycklig och allt är super.
känns något lite dåligt så blir jag depp på en gång..
haha.. kan va ett tjejsyndrom också.. nån som känner igen sig?
menmen.. livet är en enda bergochdalbana och man måste få uttrycka vad man känner för allt och alla.
det är viktigt.. om du tycker nån är fin, säg det!
om någon hjälper dig med något, se till att uppskatta!
sånt gör att folk känner sig glada och mår tusen ggr bättre..
och då säger de snälla saker till andra.
då blir allt en enda glad cirkel..

haha. märks det att jag är trött.. njaa.


gonatt nu med er allihop. love yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela