Jonna Lidström.

trötter.

Publicerad 2009-06-27 10:53:12 i Blandat,

har varit mycket nu på en gång.
fullt upp på salongen hela veckan och långa dagar.
vart iväg många kvällar direkt efter jobbet.
kommit hem sent och upp tidigt.
jag som är så himla beroende av sömn märker direkt när jag sovit för lite.
blir llätt grinig och irriterad.
vart på salongen idag och fixat jobbarkompisens dotter i håret.
vi träffades där allihop och fixade i ordning bruden o dottern,
en spännande dag för dem och det blir en lå¨ng dag idag ocks¨.
vigseln börjar redan klockan ett så det är rätt tidigt..

men iorn ska jag bara slappa! ska ju bli så himla gött väder i veckAN och jag 'är ledig tisdag-torsdag
så jag ska inte klaga :) skönt när det är lite lugnare med.

träffade tjejerna igår hos marie. det var mys.
vi gjorde värsta fruktfatet med kiwi, melon, jordgubbar, äpplen, apelsiner, m.m..
och åt det ihop med turkisk youghurt, valnötter och honung. smaskens!
ett par chokladbitar slank ner också. mums!

nu ska jag snart gå in och göra mig i ordning.
ska ha en gammelrosa klänning som jag fick låna av marue och pumps o svart bolero tilll idag.
kan lä'gga ut bilder sen..

sorry om det ärmassa stavfel.. har suttit i solenb och skrivit.. ser typ inte skärmen i ljuset! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela