Jonna Lidström.

today is my day.

Publicerad 2009-06-22 19:03:10 i Blandat,

blev fullt fullt upp idag att göra.
det var roligt!
dagen gick i ett enda svep.
hann tyvärr inte äta ordentligt på några timmar
så när jag åt när jag kom hem blev jag proppmätt så in i bängen.
ont i magen med.. menmen. mat måste man ju ha :)
är så dumt när det går för lång tid emellan bara.

nu ska jag snart gå en runda med helena.
sen ska jag kolla på sexandthecity-filmen med mamma o filippa.
mys att alla är lediga imorgon och det ska bli stråååålande solsken.
då drar vi nog iväg till stugan och lägger oss vid vattnet tror jag!
myspys.

I'm loving it!!

Kommentarer

Postat av: michaela träffe

Publicerad 2009-06-23 08:52:38

Åå fy ja! jag vet känslan! man äter inget under dagen och sen jättemycket senare!! ...då blir det som en sten i magen... usch. men som sagt, mat måste man ju ha :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela