Jonna Lidström.

tjalalalala..

Publicerad 2009-06-25 09:33:45 i Blandat,

jag klarade mig!
första natten jag sovit ensam i huset någonsin!
haha 19,5 år har gått och  har aldrig sovit ensam hemma.,
känn på den du! men vad skönt det var.
nu blir man sugen på att flytta hemifrån. fast lite tomt har det varit också.

var ute och sprang före frukosten innan. superhärligt ute!
sen gjorde jag gröt och kokade kaffe och läste tidningen. mys.
after a nice shower andd some make up ska jag nu sticka till salongen.

ikväll ska jag åka ut långt ut i skogen och hälsa på simmo och hans små lägerungar.
det blir nice! hoppas på inte alltför mycket mygg..

ha en wonderful day allihop.
jag är lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela